داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، گاهی در وارد کردن اطلاعات شخصی خود دچار اشکالاتی می‎ شوند. اگر اطلاعات اشتباه وارد شود بعدتر در زمان برگزاری آزمون یا ثبت ‎نام نهایی در مدارس تیزهوشان دچار مشکل می ‎شوند. از طرف دیگر در زمان ثبت‎‌نام پس از انتخاب گزینه‎ ی پرداخت نهایی نمی ‎توان دست به اطلاعات وارد شده زد. به همین منظور دانش‎ آموزانی که اطلاعاتشان را به اشتباه وارد می‎ کنند باید منتظر بمانند تا اطلاعیه‎ ی زمان ویرایش اطلاعات 1401-1400 از طریق سایت سازمان استعدادهای درخشان اعلام شود.

همانطور که پیشتر گفته شد، وارد کردن اشتباه اطلاعات ممکن است مربوط به کارت ورود به جلسه باشد و همین ثبت اشتباه اطلاعات مانع از شرکت کردن داوطلب در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401-1400 شود. اگر شما هم جز داوطلبانی هستید که اطلاعات خود را اشتباه وارد کرده‎ اید در زمان مقرر از سوی سازمان سنجش فرصت ویرایش اطلاعات خود را دارید.

در ادامه مراحل ویرایش اطلاعات ثبت‎ نام در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را برای شما شرح می‏‎ دهیم:

1. در مرحله‎ ی اول وارد وبسایت azmoon.medu.ir شوید و سپس پایه ‎ی هفتم را انتخاب و برای ورود به پرتال شخصی خود کد ملی و رمز ورود همگام‎‌تان را وارد کنید.

2. در مرحله ‎ی بعد نقش خود (دانش ‎آموز) و نام سازمانی را که در آن مشغول به تحصیل هستید را انتخاب کنید و سپس گزینه ‎ی «تایید» را انتخاب کنید.

3. در ادامه گزینه‎‌ی «ویرایش» را انتخاب کرده و اطلاعات خود را که هنگام ثبت‌‎نام اشتباه وارد کرده‎ بودید، ویرایش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه