تیزهوشانی شو

این روزها ورود به مدارس تیزهوشان یا استعدادهای درخشان (شما می‎‌تونید تو خونه سمپاد صداش کنید) هدف خیلی‎ هاست. خیلی ‎ها یعنی تقریباً همه! و این همه خب حق دارن. کادر آموزشی قوی، استادهای فوق ‎العاده، پروژه های خاص و کلی امتیاز دیگه باعث میشه که برای قبولی توی این مدارس سر و دست بشکنن. کی بدش میاد از استعدادهای برتر باشه، با استادهای برتر درس بخونه، توی دانشگاه ‎های برتر قبول بشه و بعدها هم توی رشته و شغل خودش از برترین‎ ها باشه؟!

حالا این که فارغ‎ التحصیل شدن از مدارس سمپاد برای ادامه تحصیل توی کشورهای خفن هم امتیاز محسوب میشه و %77 از نفرات برتر کنکور سال 1400-1399 هم از همین مدارس فارغ‎ التحصیل شده بودند، بماند. همونطور که از اسم این مدارس معلومه (استعدادهای درخشان)، موقعیتی هستند تا استعدادهای درخشان و برتر رو جذب کنن و درخشان‎ تر تحویل بدن.

خب …. حالا چی کار کنیم؟!

زمان محدوده … خیلی محدود! فقط 2 ماه تا آزمون بزرگ مونده اما هنوز دیر نیست. اصلاً از قدیم و ندیم گفتن که ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه ‎ست.

باید دنبال 1 فرصت سبز بود و چه فرصتی سبزتر از عید!

مدارس که تعطیل هستن … کرونا هم که امسال اومده برای نجات ما! چون نه قراره مهمونی بریم و نه سفر. (البته اگر می‎ خواین با رعایت کامل پروتکل ‎ها برید، ما هفته‎ ی اول رو به شما می‎ بخشیم خلاصه که ابر و باد و مه و خورشید و فلک + پویش درکارند تا تو تیزهوشان قبول بشی.

اما چجوری؟!

طبیعتاً برای قبولی به جز فرصت سبز به چیزهای دیگه ‎ای هم نیاز داری. مثلاً می‎دونی خوندن که هیچی، حتی خوردن کتاب ‎های درسی هم کافی نیست! بلکه خرید کتاب تیزهوشان نیز مهم است. چون خیلی از سؤال‎ ها مربوط به حوزه هایی مثل هوش کلامی، هوش سرعتی، استعداد تحلیلی و … هستن.

از طرفی نه فرصتی برای برنامه ‎ریزی‎ های طولانی هست و نه اصراری! چون بهترین برنامه‎ ها، برنامه ‎های هفتگی هستن که خسته‎ کننده ‎ان و نه دور و دراز!

خلاصه کلام! تو الان 1 فرصت سبز نیاز داری، به آموزش ‎های قوی، تکنیک‎ های تست‎ استادهای فوق‎ العاده، راه‎ های افزایش سرعت و دقت و جزوه‎ های درست و حسابی.

ما کار رو براتون آسووووون کردیم.

برنامه پویش برای تو، یک فرصت سبز 6 روزه‎ست که توی اون هر چیزی رو که نیاز داری در اختیارت قرار میده …

  • یک جمع‎ بندی کامل از مهم‎ترین‎ ها

(از ریاضی و علوم و فارسی بگیر تا هوش کلامی و غیرکلامی) با بهترین‎ استادهای ایران که خودشون از طراح ‎های برتر کمک آموزشی هستن. مؤلف نشرهای خوبی مثل پویش، مبتکران، خیلی سبز و … .

  • بعد از این دوره ی 36 ساعته تا روز آزمون اصلی که با 5 آزمون مشابه هم همراه است مطمئن می شیم آماده‎ ی آماده ‎ای.
  • هر جزوه ‎ای که لازم داشته باشی در اختیارته و بهترین کتاب‎ های مکمل هم بهت معرفی میشه.
  • درمورد از دست دادن کلاس‎ها هم خیالت تخت! چون تا چند روز بعد هم بهشون دسترسی داری.

اصلاً همایش نیست که … باقلواست … هلو برو تو گلو!

هیچ چیز نمی‎تونه سد راه تو و رویاهات باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه