هدیه‌ی روز دانش‌آموز

13 آبان و روز دانش‌آموز نزدیکه. اگه شما معلم، مدیر یا اولیا هستین، حتما این چند روز به هدیه‌ای که قراره روز دانش‌آموز به دانش‌آموزهاتون بدین، فکر کردین. ما تو انتشارات پویش محصولات بی‌نظیری برای هدیه به دانش‌آموزها داریم. در ادامه چندتا از محصولات مناسب این روز رو بهتون معرفی می‌کنیم.

روزنگارهای پویش هدیه‌ی روز دانش‌آموز

یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌تونین برای دانش‌آموزها تو روز دانش‌آموز تهیه کنین، دفترهای روزنگار پویشه. این دفترها با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع، این امکان رو به دانش‌آموزها میده تا هم برنامه‌ریزی کنن و هم والدین از نحوه درس خوندن و پیشرفت بچه‌ها باخبر بشن. برای مشاهده‌ی طرح‌های متنوع دفتر روزنگار کلیک کنید.

کارپوشه‌های پویش هدیه‌ی روز دانش‌آموز

کارپوشه‌های دانش‌آموزی پویش یکی دیگه از گزینه‌های خوبه هدیه‌ی روز دانش‌آموزه. با استفاده از کارپوشه‌های دانش‌آموزی پویش به راحتی می‌تونین فعالیت‌ها، کاردستی‌ها و … دانش‌آموزانتون رو نگهداری کنین. برای مشاهده‌ی طرح‌های کارپوشه دانش‌آموزی اینجا کلیک کنید.

دفتر املای پویش هدیه روز دانش‌آموز

یکی دیگه از محصولاتی که می‌تونین برای روز دانش‌آموز به دانش‌آموزهاتون هدیه بدین، دفتر املاهای پویش با طرح‌های متنوع و جذاب و شخصیت‌های کارتونی به‌روزه. کافیه خودتون سری به دفتر املاهای پویش بزنین تا ببینین که دست خالی برنمی‌گردین. برای مشاهده‌ی طر‌ح‌های متنوع دفتر املا پویش اینجا کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه