همانطور که می‌دانید چیزی تا آزمون تیزهوشان 1401-1400 نمانده است.

آزمون تیزهوشان برای پایه‌ی ششم در تاریخ 20ام خرداد 1400 و ساعت 9 صبح برگزار می‌شود.

برای موفقیت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم باید با چگونگی برگزاری آزمون آشنا باشید.

در این آزمون به هر داوطلب یک پاسخبرگ و دو دفترچه داده می‌شود.

دفترچهتعدادزمان
دفترچه شماره 16060
دفترچه شماره 24020

دفترچه دوم: دقت و تمرکز

همانطور که مطابق جدول بالا مشخص است، دفترچه شماره 1، 60 سوال دارد که زمان در نظر گرفته شده برای هر سوال 1 دقیقه است و در مجموع شما 60 دقیقه فرصت دارید به سوالات پاسخ دهید.

اما در دفترچه‌ی دوم که مربوط به هوش سرعتی و دقت و تمرکز است شما تنها 20 دقیقه برای پاسخگویی به 40 سوال دارید. در واقع زمانی که برای پاسخ به هر سوال دفترچه‌ی دوم آزمون تیزهوشان ششم به هفتم که همان آزمون دقت و تمرکز است دارید، 30 ثانیه است.

آیا می‌توان دقت و سرعت را در مدت باقی مانده بالا برد؟

ممکن است این سوال برای بسیاری از شما داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پیش بیاید که اگر هنوز روی دقت و سرعت و دفترچه‌ی دوم آزمون کار نکرده‌ایم، فرصتی باقی مانده یا نه؟

باید به شما بگوییم که کتاب 44 آزمون دقت و تمرکز شامل 44 آزمون دقت و تمرکز است که تنها دو روز برای پاسخ به سوالات آن نیاز دارید. در واقع این کتاب می‌تواند عیار شما را برای آزمون تیزهوشان قبل از آزمون بسنجد.

ویژگی‌های کتاب تیک آف (44 آزمون هوش سرعتی)

  1. کتابی سرنوشت‌ساز برای آزمون تیزهوشان
  2. ۴۴ آزمون هوش سرعتی، دقت و تمرکز
  3. مهارت‌های محاسبه‌ی سریع
  4. مهارت تشخیص
  5. منطبق با آخرین تغییرات آزمون تیزهوشان

کتاب هوشی دیگر از استاد بیگدلی

همانطور که احتمالاً از قبل می‌دانید، استاد بیگدلی یکی از برترین مولف‌های کتاب‌های هوش و تیزهوشان کشور است. احتمالاً خود شما به عنوان داوطلب آزمون تیزهوشان ششم به هفتم هم حداقل یکی از کتاب‌های انتشارات پویش و استاد بیگدلی مثل هوش جامع اسمارتیز یا هوش جامع نیترو را از قبل مطالعه کرده‌اید.

این کتاب تکمیل‌کننده‌ی کتاب‌های قبلی است در واقع این کتاب روی سرعت و دقت شما در آزمون تمرکز می‌کند. ویژگی‌هایی که به خصوص برای دفترچه‌ی دوم آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به آن احتیاج دارید.

تیر آخر

ما می‌دانیم که همه‌ی شما تا اینجای کار کلی زحمت کشیدید و تلاش کردید. اما کتاب تیک آف (44 آزمون هوش سرعتی) تیر نهایی شما است که باید به سمت سیبل پرتاب کنید.

موفقیت نزدیک است!

برچسب‌ها:,

6 دیدگاه برای “تیک آف، آخرین قدم به سمت موفقیت!”

    • سلام این کتاب مختص هوش سرعت و دقته که از این نظر با کتاب 33 آزمون مشابه اما سوالاتش کاملا متفاوته و می‌تونه تو دفترچه دوم آزمون تیزهوشان ششم خیلی بهتون کمک کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه