کتاب کار دبستان و متوسطه کارامل

کتاب کار کارامل دبستان و متوسطه

تو این مطلب قراره با هم یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر دانش آموز و والدینی رو بررسی کنیم اون هم این که چه کتاب کاری برای هر کدوم از پایه های درسی مناسبه. کتاب کار ریاضی، کتاب کار علوم و فارسی اول تا نهم پویش به خوبی می‌تونه نیاز والدین و دبیران رو برطرف کنه و به دانش آموزها کمک کنه تا تو درس ریاضی، علوم و فارسی نتیجه بهتری بگیرن. کتاب های کمک درسی پویش جزء بهترین کتاب کار دبستان است که سال هاست جواب خودشو پس داده.

درس‌ های مهمی که نیاز به کتاب کار دارن

همونطور که خودتون هم می‌دونین یه سری درس ها بیشتر از سایر دروس نیاز به کتاب کار و تمرین و فعالیت دارن. مهم ترین درس هایی که هم والدین و هم معلم ها معتقدن دانش آموزها برای بهبود عملکرد تو اون درس ها نیاز به کتاب کار دارن؛ ریاضی، علوم و فارسی سه تا درسی هستن که نیاز به تمرین بیشتری دارن، یعنی قابلیت طرح سوال از این سه درس اونقدر زیاده که هر چقدر دانش آموز سوالات بیشتری حل کنه، به اون درس مسلط تر میشه و میتونه تو امتحانات نتیجه بهتری بگیره.

پایه هایی که نیاز به کتاب کار دارن

علاوه بر درس‌ها، تو یه سری پایه ها هم کتاب کارها نقش ویژه‌ای دارن، از جمله این پایه ها میشه به پایه اول دبستان که شروع تحصیل دانش آموزها هست اشاره کرد. آموزش ریاضی و فارسی تو این دوره از اهمیت به سزایی برخورداره و به نوعی پایه‌ی فارسی و ریاضی دانش آموزها رو میسازه. دانش آموزهایی که مباحث پایه اول رو به خوبی یاد میگیرن بهتر از سایر دانش آموزها می‌تونن در مقاطع تحصیلی بالاتر نتیجه بگیرن. نکته ای که نباید فراموش کنین اینه که دانش آموز اول دبستان بخاطر اولین تجربه در فضای یادگیری جدی ممکنه تمرکز کافی نداشته باشه و از طرف دیگه کلاس های شلوغ مانع از توجه کافی معلم برای دقت در تسلط دانش آموز برای یادگیری بشه، استفاده از بهترین کتاب کار ابتدایی میتونه به معلم و دانش آموز پایه اول کمک کنه.

کتاب کار ریاضی اول دبستان کتاب کار علوم اول دبستان کتاب کار فارسی اول دبستان

برای تهیه کتاب کار ریاضی، علوم و فارسی اول دبستان پویش با تخفیف 25% اینجا کلیک کن!

از طرف دیگه پایه چهارم دبستان هم به خاطر سخت تر شدن درس ریاضی و شروع مباحث پیچیده تر میتونه کمی برای دانش آموزها حساس باشه و به همین دلیل استفاده از کتاب کار ریاضی مناسب در این پایه میتونه بسیاری از مشکلات دانش آموزها و دبیران رو کم کنه.

کتاب کارهای کارامل اول تا نهم

انتشارات پویش، امسال کلی محصول جدید وارد بازار کرده، از جمله کتاب کار کارامل که شامل کتاب کار ریاضی، علوم و فارسی اول تا نهم هست. شما به راحتی می‌تونین کتاب کار اول تا نهم ریاضی، اول تا نهم علوم و اول تا سوم فارسی این مجموعه رو از وبسایت پویش و همچنین تمامی مراکز و کتابفروشی ها تهیه کنین.

ویژگی‌های کتاب کار کارامل

کتاب های کار و تمرین کارامل با هدف کمک به دانش آموزان، والدین و دبیران طراحی شده تا امکان استفاده از تمرین های طبقه بندی شده و نمونه سوالات استاندارد و منطبق با کتاب درسی رو فراهم کنه.

کتاب کار ریاضی از اول تا ششم دبستان انتشارات پویش با نظارت علمی دکتر خسرو داودی تالیف شده و مورد تایید آموزش و پروشه و در کتابنامۀ رشد معرفی شده. بنابراین اگه دنبال بهترین کتاب کار دبستان و متوسطه هستین، مجموعه کارامل میتونه انتخاب درستی باشه.

با توجه بروز وقفه هایی در روند آموزش مدارس و افزایش فاصلۀ میان معلم و دانش آموزان؛ کتاب کار و تمرین جامع کارامل قدم به قدم دانش آموزان رو در مسیر یادگیری و تسلط بر درس ها همراهی می کنه.

اگه می‌خواین بخشی از کتاب رو مشاهده کنین تا از خریدتون اطمینان داشته باشین، می تونین از بخش دانلود رایگان کتاب کار و تمرین سایت که تو  فروشگاه هست استفاده کنین.

بخش های مختلف کتاب کار کارامل

روند تالیف کتاب های کارامل به این صورته که اول مفاهیم کتاب درسی در قالب درسنامه یادآوری و مرور شده، و بعد سوال مرتبط به بخش آموزشی آورده شده.

تمرین ها نه تنها طبقه بندی شدن بلکه، متنوع و جذاب هم هستن تا دانش آموز از آموزش و تمرین لذت ببره و طعم خوش درس ها رو بچشه.

توجه به تغییرات کتاب درسی در کتاب کمک درسی ابتدایی و کتاب کار متوسطه اول لحاظ شده.

نمونه سوالات نوبت اول و دوم در کتاب کار کارامل

نمونه سوال نوبت اول و نوبت دوم در کتاب های کارامل آورده شده، جواب سوالات کتاب کار هم در انتهای کتاب اومده. مجموعه کارامل به جرأت بهترین کتاب کار دبستان هستند که یک پکیج کامل اما جمع و جور و هدفمند را به شما عرضه می کند.

بنابراین همه اونچه که نیاز دارین از جمله درسنامه، سوال و جواب سوالات، درس به درس و تمرین به تمرین در مجموعه کتاب کار کارامل انتشارات پویش براتون گردآوری شده.

پک کامل کتاب آموزش و تمرین کارامل دوم دبستان

برای مشاهده و تهیه تمامی کتاب های این مجموعه اینجا کلیک کن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه