دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی می‌توانند پرونده الکترونیکی خود را از سامانه‌ی pada.medu.ir دریافت کنند.

اما پرونده‌ی الکترونیکی چیست و چرا دانش‌آموزان به آن احتیاج دارند؟

کلیه‌ی اطلاعات آموزشی و سابقه‌ی تحصیلی و درسی دانش‌آموزان در سال‌های قبل در پرونده الکترونیکی آن‌ها وجود دارد. ریزنمرات و نتیجه‌ی آزمون‌های ورودی و یا پیشرفت تحصیلی در این پرونده موجود است.

دانش‌آموزانی که می‌خواهند در سال تحصیلی پیش رو برای رفتن به مقطع بالاتر یا به هر دلیل دیگر مدرسه‌شان را تغییر دهند باید پرونده‌ی الکترونیکی خود را دریافت کرده باشند. شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس به صورت حضوری باعث شده تا امکان دریافت پرونده‌ی سوابق تحصیلی به صورت الکترونیکی میسر شود.

از آن جایی که دریافت پرونده‌ی الکترونیکی برای خانواده‌ها مسئله‌ی تازه‌ای است سعی کردیم در این مقاله جزئیات دریافت آن را در اختیار شما قرار دهیم.

نحوه دریافت پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان

چند سالی است که معلمان نمرات دانش‌آموزان را در سامانه‌ی سیدا وارد می‌کنند. سامانه‌ی پادا هم آن اطلاعات را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

نحوه ورود به سامانه پادا

دانش‌آموزان از طریق رمز عبور و نام کاربری‌ای که مدیر مدرسه در سامانه‌ی سیدا برای آن‌ها ثبت کرده می‌توانند وارد سایت پادا شوند و پرونده الکترونیکی خود را دریافت کنند.

جزئیات مراحل دریافت پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان

  1. ابتدا وارد سایت pada.medu.ir شوید.
  2. سپس نام کاربری و رمز عبور خود را که همانطور که پیشتر گفته شد باید از مدیر مدرسه دریافت کنید، وارد کنید.
  3. سپس وارد بخش پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان شوید، پرونده خود را دریافت کنید.

سایر مدارک موجود در پرونده‌ی الکترونیکی

از دیگر مدارکی که در پرونده‌ی الکترونیکی دانش‌آموزان موجود است می‌توان به تصویر اول شناسنامه، تصویر کارت ملی، سوابق تحصیلی سال‌های گذشته، کارت واکسیناسیون، گزارش مربوط به سوابق تحصیلی و نمرات مستمر، برگه انتخاب‌واحد دست‌نویس و الکترونیکی که به امضا دانش‌آموز رسیده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه